Sunday 27 May 2012

MIMPI INDAHHHH !!!

BAHAGIANYAAAA... heheh.. SUMPAH mmpi indah. xtipu r..mcm segan plop aq nk story, tp.. nk story jgk.. aq happy sgt aq mmpi dia (xdak kena mengena gn mmpi basah or kering).. bkn sbb mmpi dia saja, aq mmpi rupa2nya dia pon ad aty kt aq..hahhaah..pasan ja aq ni... sgt indah.. aq rsa cm xmo banggun.. nk tidoq ja.. nk mmpi tu jaa.. sgt tenang and bahagia.. ketarakan aq suka dia., aq xphm.. lately ni makin menjadi2 plop aq suka dia.. aahh.. seksanyaaa...hurmm.. dlm mmpi tu kami tegur2, kami senyum2 and dia gtw dia ad aty kt aq.. tp aq xigt pon ap yg kami sembang, cara dia gtw aq pon cara tersendri and style..wahhh... over ja.. mmpi ni, klu indah tu, mcm novel ja.. xpon mcm fairy tales, tp realiti xcm tu pon.. kdg2 aq teringin sgt nk kisah hidup mcm fairy tales,. sgt sronok and simple life.. suke suke suke..tp realiti life.. hurmm.. no idea.. hehe..

hurmmm..asyik pikir sal dia ja..


nasib aq mcm pix ats ni.. just dpt tgk dri jauh, itu pon sgt jarang.. dan yg pst derita aq rindu dia setiap hari, sampai bila aq pon xpst.. hurmm.. wahh.. poyo ja ayt aq ni... mcm minah jiwang la plop.. adushh.. hilang macho r.. hahhaha... gila.. tp yg pasti, aq sgt epy & bhgia gn mmpi aq tu, walaupon sekejap tp amat menenangkan.. hehehe.. gatai giler.. ahhh.. biaq r, ad aq kesah.. bluerkkk.. tetiba.. hahah..k la... if ad mmpi indah sal dia g aq share,. salam.. <3




No comments:

Post a Comment